Математика 6 клас

МАТЕМАТИКА 6 клас 

Контрольна робота № 10 з теми «Координатна площина. Графіки»
Для виконання контрольної роботи Вам треба нажати на своє прізвище - автоматично Ви побачити Ваш варіант.
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗАВЕРШЕНА о 12.01!
Дякую!
Список учнів 6-А  
1. Біда Ольга 


Список учнів 6-Б 
 
Бажаю Всім УСПІХУ!

Контрольна робота № 9 з теми «Розв’язування рівнянь»
Для виконання контрольної роботи Вам треба нажати на своє прізвище - автоматично Ви побачити Ваш варіант.
Список учнів 6-А  


Список учнів 6-Б 
 
Бажаю Всім УСПІХУ! 

Рівняння. 
Основна властивість рівняння
Завдання на 10.04.2020 р. (виконати до 15.04.2020р.) відео

Множення і ділення раціональних чисел
Завдання на 03.04 2020р. (виконати до 08.04.2020р.) презентація
і конспект уроку

Завдання на 01.04.2020 р. (виконати до 03.04.2020р.) відео


Добуток двох раціональних чисел з різними знаками є від’ємним числом, а модуль добутку є добутком модулів множників.

Добуток двох чисел з однаковими знаками є додатним числом, а модуль добутку є добутком модулів множників.

Якщо один із множників — нуль, то добуток дорівнює нулю.

Добуток може дорівнювати нулю тоді, і тільки тоді, коли хоча б один із множників дорівнює нулю.

Непарний степінь від’ємного числа – число від’ємне.

Парний степінь числа, відмінного від нуля, – число додатне.

Частка двох чисел із різними знаками є від’ємним числом, а модуль частки є результатом ділення модуля діленого на модуль дільника.

Частка двох чисел з однаковими знаками є додатним числом, модуль частки є відношенням модулів діленого та дільника.

Результатом ділення нуля на будь-яке число (крім нуля) є нуль. На нуль ділити не можна.

Тема уроку: Множення раціональних чисел
Мета: сформувати уявлення учнів про зміст дії множення раціональних
чисел та відповідного алгоритму розв’язання завдань; виробити   вміння його застосовувати на практиці,удосконалити вміння виконувати множення раціональних чисел, розв’язувати вправи, що передбачають множення, додавання та віднімання раціональних чисел; виховання самостійності, взаємоповаги, інтересу до математики; розвиток пізнавального інтересу, логічного мислення, культуру математичного мовлення.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Обладнання: підручник, роздатковий матеріал.
                                                Хід уроку
І. Організація класу (1 хв)
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Два учні біля дошки виконують завдання із домашньої роботи. Інші учні перевіряють в зошиті правильність їх виконання.
ІІІ.. Актуалізація опорних знань
1.     Назвіть компоненти множення
2.     Щоб знайти невідомий множник треба…
3.     Що таке корінь рівняння
4.     Якщо один із множників дорівнює нулю, то…
5.     Від перестановки множників добуток не…
  IV Мотивація навчальної діяльностіСьогодні ми з вами повинні навчитися застосовувати правила множення раціональних чисел до розв’язування задач, рівнянь, обчислення числових виразів.
Історична довідка
Від’ємні числа довгий час проникали в математику. Німецькі релігійні фанатики називали їх «числами від сатани, породженням диявола». А виникли вони в Китаї в І ст.. до н.е. Додатними числами позначали майно, готівку, прибуток. Їм раділи і зображали їх червоним кольором. Від’ємні числа позначали борг, збиток, зображали їх чорним кольором.
Сучасне позначення додатніх і від'ємних чисел знаками «+» і «-» ввів наприкінці XV сторіччя німецький математик Ян Відман.
V. Вивчення нового матеріалу.

Якщо один із множників дорівнює 0, то добуток 0.
VI. Pозв язування вправ.
1.     бота з підручником.
2.     Математичний диктант
                     -5 на -8;
-7 на -9         
- на -4
- 0,4 на 10
-6 на 9
0 на -10,98
-3,5 на 6,7
0,5 на -2
-  на -
-345 на -100
3. Заповніть таблицю:
а
-25
-3
-12
0
0,7
-0,4
-2,7
-1,7
в
4
27
-5
-18
-0,05
-2,5
3
-2,4
а*в








4.
Знайдіть значення виразу:
1)    18х², якщо х =
4) 4х – 3у, якщо х = , у =
Розв’яжіть рівняння:
3) (х+7,2)(х-8,2) = 0
4) 23,5 = 0
Знайдіть усі натуральні значення х, при яких буде правильною нерівність:
1)    -6х > -36
2)    -5х ≤ -18
Додатнім чи від’ємним є значення виразу?
1)    ab – 9с, якщо a, b, с – від'ємні числа
2)    10pmn, якщо p, m, n - від'ємні числа
VІ.  Підсумки уроку
1. Замість … поставте знаки «+» або «-», щоб утворилась правильна рівність:
а) …5*…2=-10                 б) …5*…2=10                       в) (-5)*(-2)=…10
2. Знайдіть помилку:
а) якщо -5*х=-35, то х=-7;                      
б) якщо -7*х=42, то х=-8;
в) якщо 4*х=-3,6, то х= 0,9.
VІІ. Домашнє завдання за підручником.
Список використаних джерел
1.     naurok.com.ua
2.     vseosvita.ua
3.     super.urok-ua.com

26 квітня 2019 р. пройшов День САМОВРЯДУВАННЯ

Проводив уроки математики Дмитро Пеленко, учень 10 класу. На світлинах 5-А, старанно вивчають "Відсотки"


 

Контрольна робота № 6 посилання від 12.04.2019 р.

 

Посилання на електронну версію підручника

Тема.  Розв’язування задач і вправ на ділення звичайних дробів.
Цілі:
·        Формування предметних компетентностей:
домогтися засвоєння учнями алгоритму ділення дробів; фор­мування вміння замінювати ділення дробів множенням; відпрацювати навички роботи із дробовими виразами (знаходження добутку дробів; скорочення дробових виразів вигляду ; перетворення неправильних дробів у мішане число); навчити розв’язувати задачі і вправи на ділення звичайних дробів.
·        Формування ключових компетентностей:

  •  Спілкування державною мовою – уміння чітко, лаконічно та зрозуміло формувати думку, коректно вживати в мовленні математичну термінологію (дріб, чисельник, знаменник, компоненти дії, ділення, обернене число);
  • Соціальна і громадянська компетентності – уміння висловлювати власну думку, слухати і чути інших; 
  • Ініціативність і підприємливість – уміння аналізувати, прогнозувати, ухвалювати оптимальні рішення;
  • Уміння вчитися впродовж життя – уміння визначати мету навчальної діяльності, вибирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення мети.


Тип уроку: засвоєння нових знань, розв’язування задач і вправ.









Вiтаємо переможцiв

І етапу Всеукраïнськоï шкìльноï олìмпìади з математики

1.     Гаркуша Карина – 20 б.;

2.     Ковальова Кристина – 15 б.;

3.     Фесун Дар’я – 10 б.;

4.     Сурмачов Тимофій – 10 б.;

5.     Штанкевич Сергій – 5 б.;

6.     Лисяк Катерина – 5 б.;

7.     Магдіна олена – 3 б.;

8.     Воробєй Ярослав – 2 б.

Вітаємо!

   

Шановнi учнi 6 класу!
Для підготовки у участі в олімпіаді з математики пропоную відвідати ось тут.
 


Курс математики 56 класів передбачає розвиток, збагачення і поглиблення знань учнів про числа і дії над ними, числові й буквені вирази, величини та їх вимірювання, рівняння, числові нерівності, а також уявлень про окремі геометричні фігури на площині і в просторі. Понятійний апарат, обчислювальні алгоритми, графічні уміння і навички, що мають бути сформовані на цьому етапі вивчення курсу, є тим підґрунтям, що забезпечує успішне вивчення в наступних класах алгебри і геометрії, а також інших навчальних предметів, де застосовуються математичні знання.
Основу курсу становить розвиток поняття числа та формування міцних обчислювальних і графічних навичок. У 5–6 класах відбувається поступове розширення множини натуральних чисел до множини раціональних чисел шляхом послідовного введення дробів (звичайних і десяткових), а також від’ємних чисел разом із формуванням культури усних, письмових, інструментальних обчислень.
Навчальний матеріал, що стосується виразів, величин, рівнянь і нерівностей, геометричних фігур, має загалом пропедевтичний характер. Ознайомлення з ним готує учнів до свідомого системного вивчення відповідних тем у курсах алгебри і геометрії. Зокрема, учні мають дістати уявлення про використання букв для запису законів арифметичних дій, формул, навчитись обчислювати значення простих буквених виразів, складати за умовою задачі й розв’язувати нескладні рівняння першого степеня спочатку на основі залежностей між компонентами арифметичних дій, а згодом із використанням основних властивостей рівнянь. Важливе значення для підготовки учнів до систематичного вивчення алгебри, геометрії та інших предметів мають початкові відомості про метод координат, які дістають учні 5–6 класів: зображення чисел на координатній прямій, прямокутна система координат на площині, виконання відповідних побудов, побудова і аналіз окремих графіків залежностей між величинами.
Істотне місце у вивченні курсу займають текстові задачі, основними функціями яких є розвиток логічного мислення учнів та ілюстрація практичного застосування математичних знань. Під час розв’язування текстових задач учні також вчаться використовувати математичні моделі. Розв’язування таких задач супроводжує вивчення всіх тем, передбачених програмою.
Зміст геометричного матеріалу включає початкові відомості про планіметричні (відрізок, промінь, пряма, кут, трикутник, прямокутник, квадрат, коло, круг) і стереометричні (прямокутний паралелепіпед, куб, піраміда) фігури. Учні набувають навичок вимірювання довжини відрізка й градусної міри кута, знаходження площ і об’ємів деяких фігур, побудови геометричних фігур за допомогою лінійки, косинця, транспортира і циркуля. Розширюються уявлення учнів про вимірювання геометричних величин на прикладах вимірювання і порівняння відрізків і кутів, побудови відрізків даної довжини і кутів із заданою градусною мірою, оперування формулами периметрів, площ і об’ємів геометричних фігур — знаходження невідомого компонента формули за відомими. Побудова кута за допомогою транспортира або косинця (прямого кута), прямої та відрізка за допомогою лінійки використовується при побудові трикутників, прямокутників, перпендикулярних і паралельних прямих.
Вивчення геометричних фігур має передбачати використання наочних ілюстрацій, прикладів із довкілля, життєвого досвіду учнів, виконання побудов і сприяти виробленню вмінь виділяти форму і розміри як основні властивості геометричних фігур. Закріплення понять супроводжується їх класифікацією (кутів, трикутників, взаємного розміщення прямих на площині). Властивості геометричних фігур спочатку обґрунтовуються дослідно-індуктивно, потім застосовуються в конкретних ситуаціях, що сприяє виробленню в учнів умінь доказово міркувати.
Основа інтеграції геометричного матеріалу з арифметичним і алгебраїчним — числові характеристики (довжина, площа, об’єм) геометричних фігур. Узагальнюються знання учнів про одиниці вимірювання довжини, площі, об’єму і вміння переходити від одних одиниць до інших, оскільки ці знання і вміння використовуються у вивченні предметів природничого циклу і в трудовому навчанні.
Важливим є формування в учнів умінь подавати дані у вигляді таблиць, графіків і діаграм різних типів та на основі їхнього аналізу робити відповідні висновки.
Вивчення математики у 5–6 класах здійснюється з переважанням індуктивних міркувань в основному на наочно-інтуїтивному рівні із залученням практичного досвіду учнів і прикладів із довкілля. Відбувається поступове збільшення теоретичного матеріалу, який вимагає обґрунтування тверджень, що вивчаються. Це готує учнів до ширшого використання дедуктивних методів на наступному етапі вивчення математики.

Математика 5 клас

Математика – надзвичайно важлива наука. Видатних математиків, які розвивають цю науку, відомо багато. Почесне місце серед них посідають жінки. Вони створили наукові праці та підручники, які збагатили скарбницю світової математичної літератури.  

Я з прекрасного Поділля,
а звуть мене Олена Дубинчук.
Статистико, муза сувора,
Ти здатна крізь долі пройти,
Тягар тобі будь-який впору,
 Нікого не скривдила ти.
Тобі світ людей — таємниця,
Бо в душі не лізеш, — та все ж
Ти кожну людську одиницю
В таблиці свої занесеш.
У тебе, де зведень глибини,
Де чисел панує закон,
Живу я на світі єдина,
— Та ім'я моє
— Легіон!
 Помру я, і спомин у друзів І в рідних про мене мине.
Статистико, Підсумків музо, Лиш ти не забудеш мене!

У простір без меж, без границі

Дорогою вічно живих Крокує моя одиниця

В дивізіях чисел твоїх.

   Олена Степанівна Дубинчук на­родилася 21 травня 1919 року на Вінниччині, в старовинному Ямполі, «місті, що розкинулось у ямі» на Дністрі, по сусідству з Молдовою. Ще за два місяці до того її батька, директора школи, забрала страшна епідемія тифу, а через десятиріччя туберкульоз хребта звів у могилу й матір, завідуючу початковою школою. Тож сиротою опікувалася її родина — тітка й особ­ливо дядько Володимир Тарасов — математик, директор школи, заслужений учитель України, що прожив до 90 років.

У класі Олену постійно призначали бригадиром — такий у ті роки сповідувався метод навчання. Школу вона закінчила на відмінно, в 1936 році залишила Поділля та вступила до Київського університету на механіко-математичний факультет. Диплом їй довелось одержувати під акомпанемент німецьких бомбардувань у червні 1941 року. У воєнні роки та в час відбудови вона вчителює в сільських школах по­близу Ростова-на-Дону та Саратова, а потім на Ки­ївщині.

 З 1951 року й до останку Олена Степанівна жила тільки інтересами Науково-до­слідного інституту педагогіки України. Тут вона захистила дисертації — у 1954 році на тему «Вуз­лові питання математики в 5 класі» та з проблем методики математики й профтехосвіти. Писала під­ручники, а ще працювала в педінституті, тепер НПУ ім. М. П. Драгоманова. Її книжки виходять у Ки­єві й Москві, в Болгарії і Польщі, та й сьогодні старшокласники знаходять у підручнику «Алгебра і початки аналізу» нею підготовлені розділи про степеневу та показникову функції, «Вступ до ста­тистики». Працю її відзначено трудовими й осві­тянськими нагородами.

«Як джерельна вода спраглому були її терплячо мудрі коментарі, й лагідна усмішка, і доброта в очах, і теплота розуміння», — згадує О. Москален­ко. Це «знімало напруження, повертало усі фарби життя», — пише І. Новик. «Вона завжди комусь до­помагала, хоч сама жила дуже скромно», — додає Л. Хлєбникова. Олена Степанівна мала домашній ботанічний сад — неповторну колекцію фіалок, ко­хаючись у природі, систематично вела фенологічні нотатки.

Олени Дубинчук не стало 25 жовтня 1994 року.

 Працюючи над створенням но­вих підручників, Олена Степанівна сповідувала педагогічне кредо: «Необхідно так організувати повторення, щоб старий матеріал постав перед учнями в новому висвітленні: використати ві
домості про значення математики для сучасних досягнень науки й техніки, залучити елементи історизму, встановити міжпредметні зв'язки, на яскравих прикладах переконати в необхідності конкретних знань для оволодіння певною про­фесією».
Приклад О. С. Дубинчук: «Художники, які пи­шуть у техніці олійного живопису, найчастіше використовують цинкові білила, тому білу фар­бу можна вважати модою в їх сукупності на па­літрі, а врахувавши цей факт статистики, випускати на продаж білил більше, ніж фарб інших кольорів» (1993 рік).
Г. Успенський у журналі «Живі цифри» (Росія, 1888 рік) писав: «Величезні стоси й пакунки видань статистичного комітету викликають якесь гнітюче враження. А між тим тільки в оцих товстих нудних книгах і сказана та «суща» правда нашого життя, про яку ми зовсім відвикли говорити людською мо­вою, і треба тільки раз дістати інтерес до цих дробів, нулів, нуликів, до цієї взагалі цифрової крупи, якою засіяні статистичні книги й таблиці, як всі вони, вся ця крупа цифр почне набирати людських образів і втілюватись у картини щоденного життя, тобто почне одержувати значення не мертвих і нудних знаків, а навпаки, значення найрізноманітнішого зображення життя».

 

Задание на время карантина

 

Математика 5 класс

Тема: Правильные и неправильные дроби (читать, знать определения)
№ 880, 882,885, 902,909.
Тема: Сравнение дробей (читать, знать определения)
№ 887,889,891,893,905
Тема: Дроби и деление (читать, знать определения)
№ 921, 934, 936, 938,940, 948,950

Решаем задачи с помощью уравнений


Задача 1

Лена загадала некоторое число. Если это число уменьшить на 12, то получится 5. Какое число загадала Лена?

    Решение
  • Пусть число, которое задумала Лена x. Тогда:
  • x – 12 = 5,
  • x = 12 + 5,
  • x = 17.
  • Ответ: Лена загадала число 17.

Задача 2

Некоторое число увеличили в 7 раз, после чего получили 119. Что это за число?

    Решение
  • Пусть y неизвестное число. Тогда:
  • 7y = 119,
  • y = 119 : 7,
  • y = 17.
  • Ответ: это число 17.

Задача 3

Найдите числа, следующие друг за другом, если их сумма равна 159.

    Решение
  • Пусть первое число равно x. Тогда:
  • x + x + 1 = 159,
  • 2x + 1 = 159,
  • 2x = 159 – 1 = 158,
  • x = 158 : 2,
  • x = 79,
  • x + 1 = 79 + 1 = 80.
  • Ответ: 79, 80.

Задача 4

Одно число больше другого на 38. Чему равны эти числа, если их сумма равна 184.

    Решение
  • Пусть меньшее число равно y. Тогда:
  • y + y + 38 = 184
  • 2y + 38 = 184,
  • 2y = 184 – 38 = 146,
  • y = 146 : 2 = 73,
  • y + 38 = 73 + 38 = 111.
  • Ответ: 111, 73.

Задача 5


За три дня турист преодолел 105 км. Сколько километров турист преодолел в первый день, если в каждый последующий день он преодолевал на 3 км больше, чем в предыдущий?

    Решение
  • Пусть в первый день турист преодолел x км. Тогда:
  • x + x + 3 + x + 3 + 3 = 105,
  • 3x + 9 = 105,
  • 3x = 105 – 9 = 96,
  • x = 96 : 3 = 32 (км).
  • Ответ: в первый день турист преодолел 32 км.

Задача 6

Сколько лет маме, если она старше дочери на 24 года, а дочь моложе матери в 7 раз?

    Решение
  • Пусть дочери x лет. Тогда:
  • x + 24 = 7x,
  • 24 = 7x – x,
  • 6x = 24,
  • x = 24 : 6 = 4,
  • x + 24 = 4 + 24 = 28.
  • Ответ: маме 28 лет.

Задача 7

На рисунке изображены треугольники и четырехугольники. Сколько тех и других изображено на рисунке, если у всех фигур вместе 69 углов, а всего фигур - 18?

    Решение
  • Пусть на рисунке изображено x четырехугольников. Тогда:
  • 4x + (18 – x) * 3 = 69,
  • 4x + 54 – 3x = 69,
  • x = 69 – 54 = 15,
  • 18 – x = 18 – 15 = 3.
  • Ответ: на рисунке было изображено 15 четырехугольников и 3 треугольников.

Задача 8

Швейная мастерская закупила 2 сорта ткани всего 49 метров. Стоимость одного 110 рублей за 1 метр, стоимость другого 100 рублей за 1 метр. Сколько метров каждого сорта было куплено, если всего потратили 5150 рублей?

    Решение
  • Пусть первого сорта ткани было закуплено x метров. Тогда:
  • 110x + (49 – x) * 100 = 5150,
  • 110x + 4900 – 100x = 5150,
  • 10x = 5150 – 4900 = 250,
  • x = 250 : 10 = 25,
  • x – 25 = 49 – 25 = 24.
  • Ответ: первого сорта ткани было куплено 25 метров, второго 24 метра.

Задача 9

Мама покупала в магазине овощи и фрукты. За овощи она заплатила на 90 рублей меньше чем за фрукты, а за фрукты заплатили в 2 раза больше, чем за овощи. Сколько мама заплатила за овощи и за фрукты по отдельности?

    Решение
  • Пусть за овощи мама заплатила x рублей. Тогда:
  • x + 90 = 2x,
  • x = 90,
  • 2x = 2 * 90 = 180 (рублей).
  • Ответ: за фрукты мама заплатила 180 рублей, за овощи 90 рублей.

Задача 10

Стоимость фломастеров и тетрадей вместе составляет 276 рублей, стоимость фломастеров составляет 0,6 стоимости книги, а тетради на 60 рублей дороже книги. Сколько стоят тетради?

    Решение
  • Пусть тетради стоят x рублей. Тогда:
  • (276 – x) : 0,6 – x = 60,
  • 276 – x = (60 + x) * 0,6,
  • 276 – x = 36 + 0,6x,
  • 1,6x = 276 – 36 = 240,
  • x = 240 : 1,6 = 150 (рублей).
  • Ответ: тетради стоят 150 рублей.

Задача 11

Саша задумал 3 натуральных числа. Первое из чисел наибольшее двузначное число, второе в 4 раза больше третьего. Что за числа задумал Саша, если сумма этих чисел равна 934?

    Решение
  • Наибольшее двузначное число – 99. Пусть третье число равно x. Тогда:
  • x + 4x + 99 = 934,
  • 5x = 934 – 99 = 835,
  • x = 835 : 5 = 167;
  • 4x = 4 * 167 = 668,
  • Ответ: Саша задумал числа 99, 167, 668.

Задача 12

На трех книжных полках стояли книги. На первой полке книг стояло в 2 раза меньше, чем на второй, а на третьей на 4 меньше чем на первой. Сколько книг стояло на каждой из полок, если всего в шкафу было 88 книг?

    Решение
  • Пусть на первой полке стояло x книг. Тогда:
  • x + 2x + x – 4 = 88,
  • 4x = 88 + 4 = 92,
  • x = 92 : 4 = 23 (книги) на первой полке;
  • 2x = 2 * 23 =46 (книг) на второй полке;
  • x – 4 = 23 – 4 = 19 (книг) на третьей.
  • Ответ: на первой полке стояло 23 книг, на второй 46, на третьей 19.

 

Мы с Вами уже сегодня написали контрольную работу по теме "Умножение и деление натуральных чисел"

предлагаю ВАМ дома решить тесты


Для того что бы эти тесты просмотреть в удобном виде, просто щелкните по ним мышкой и они у Вас откроются, так же их можно себе скачать, что бы потом вклеить в тетрадь по математики! 

Не забывайте ДИЗ по математики у Вас по пятницам 

на 7 уроке

Распределительный закон умножения

Представлен видео урок в котором вы еще раз разберетесь с этим материалом 

СПАСИБО УЧАСТНИКАМ ОЛИМПИАДЫ

 

1 место: Наумов Владимир (5-А);

2 место: Третьяк Александра (5-А);

                Ильченко Илья (5-А);

                Кутузов Владислав (5-А);

                Бровенко Дмитрий (5-Б);

                Латун Егор (5-Б);

                Талаш Екатерина (5-Б);

                Залевская Алена (5-Б);

3 место: Шевчук Елизавета (5-А).

Участники: Терехов Дмитрий (5-А); Баранов Владимир (5-А); Кальян Николай (5-А); Максимов Дмитрий (5-А); Критчин Назар (5-А); Кулик София (5-А); Тихая Татьяна (5-Б); Калюжный Кирилл (5-Б); Максутов Максим (5-Б) - СПАСИБО ЗА УЧАСТИЕ!!! 

Итоговые контрольные работы по математике

Представлены 4 вида контрольных работ по два варианта каждый, тематика соответствует курсу 5 класса, данные варианты Вы можете решить самостоятельно, все вопросы обсудим на ДИЗе.
НЕ ЗАБЫВАЙТЕ итоговая контрольная работа состояться 19 мая!

 

 

 

РЕЗУЛЬТАТЫ ОЛИМПИАДЫ

1 место Филенко Павел (5-Б класс);
2 место Романик Данииил (5-А класс);
3 место -  
Спасибо за участие:
1) Пахота Даниил;
2) Шамрай Андрей;
3) Анистратов Артем.
      Надеюсь, что в следующем году Вы постараетесь и обязательно справитесь с олимпиадой по математике! Удачи Вам!
      Но мы не расслабляемся, в первый месяц зимы - в декабре должен пройти Международный математический конкурс "КЕНГУРУ". Готовимся, что бы получить наивысшее количество баллов!

Во вторник 30 сентября прошел ДЕНЬ ДУБЛЕРА

Уроки математики в 5-х классах проводил учащийся 10-А класса Михаил
Урок в 5-А

Первый тур олимпиады по МАТЕМАТИКИ

Первый (школьный) этап предметных ученических олимпиад
Математика
5 класс
Задача 1. Белка спрятала орехи в дуплах трех деревьев. В дуплах первого и второго дерева — 96 орехов, в дуплах второго и третьего — 156, а первого и третьего— 132 ореха. Сколько оре­хов спрятала белка в дупле каждого дерева?

Задача 2. Каждую букву замени цифрой так, чтоби получилось верное арифметическое ра­венство. Одинаковыми буквам соответствуют одинаковые цифри, разным буквам — разные цифри. Известно, что буква Ю обозначает цифру 6.
ТРЮК
                       +
ТРЮК
ЦИРК

Задача 3. Прямоугольник размером 3x6 кле­ток, из которого вырезан прямоугольник раз­мером 1x2 клетки, разрежь на две части и со­ставь из них квадрат (рис. 1).






Задача 4. Четверо друзей соревновались в запуске на дальность бумажных самолетиков. Один из них занял 1 место, другой — 2 место, третий — 3 место и четвертий — 4 место. На вопрос, каное каждий из них занял место, они ответили:
А н д р е й: Я был вторым, Боря — третьим.
В а с я: Я был вторим, Андрей — первым.
Гриша: Я был вторым, Боря — четвертым.
При зтом известно, что каждый мальчик один раз говорил правду, а один раз — неправду. Кто какое место занял?

Задача 5. В понедельник у 4 «Б» на пяти уроках пять различных предметов. Сколькими способами можно для 4 «Б» составить расписание на понедельник?


Поздравляю с новым 2014 - 2015 учебным годом

Осеннее чудо случается в детстве.
Все, что находится с нами в соседстве,
осенью кажется меньше немного:
чуть покороче до школы дорога,
лямками ранец охватит потуже,
парты теснее и классы поуже,
в зале спортивном – снаряды пониже,
книги на полках высоких поближе,
лето уходит короткими снами…
Только деревья растут вместе с нами.

Предлагаю учащимся 5-х классов

ОБРАЗЦЫ Стартовой контрольной работы

1 образец

1 вариант
Уровень А
А1 Найдите сумму чисел 34 и 5:
а) 30                б) 100            в) 39               г) 15
А2 Найдите разность чисел 46 и 28:
а) 17                б) 18              в) 44               г) 19
А3 Найдите произведение чисел 26 и 6:
а) 44                б) 18              в) 74               г)156
А4 Решите уравнение 8х = 24.
а)  3                 б) 192             в) 16               г) 32
А5 Решите уравнение х – 28 = 1.
а) 27                б) 29              в) 0                 г) 28
А6 Вычислите: (3+4) * 5 -2
а) 39                 б) 14               в) 21                г) 33
А7 Сколько сантиметров в 19 дм?
а) 19 см                      б) 190 см                    в) 1900 см                  г)1000 см
А8 Общая тетрадь стоит 41 р. 40 к., а дневник  на 60 к. дешевле. Сколько стоит дневник?
а) 41 р. 80 к.               б) 40 р. 40 к.             в) 41 р. 20 к.              г) 40 р. 80 к.
А9 Найдите периметр квадрата со стороной 5 дм.
а) 16 дм                        б) 20 дм                    в) 12 дм                      г) 25 дм
А10 Найти площадь прямоугольника со сторонами 6 дм и 8 дм.
а)  19 дм2                         б) 28 дм2                    в) 48 дм2                   г) 30 дм2
А11 Скорость автомобиля 80 км/ч. Какое расстояние он проезжает за один час?
а) 25 км/ч                  б) 160  км/ч               в) 40  км/ч                 г) 80 км/ч
А12 Как изменится произведение двух чисел, если один из множителей увеличится в два раза?
а) Уменьшится  на 2 б) Увеличится на 2   в) Уменьшится в два раза г) Увеличится в два раза
Уровень В
В1 Вычислите и запишите решение 30268 : 46.
В2 Запишите решение задачи. За 2 ч мастер изготавливает  336 деталей. Сколь деталей он изготовит за 3 часа?
В3 При скорости 48 км/ч мотоциклист затрачивает на дорогу на работу 3 ч. С какой скоростью  должен мотоциклист, чтобы затратить на тот же путь на 1 ч больше?
Уровень С
С1 Вычислите и запишите решение примера 79348-64*84+6539:13
С2 Сколько трёхзначных чисел можно составить из цифр 4, 6, 8, если в записи цифры не будут повторяться?
2 вариант
Уровень А
А1 Найдите сумму чисел 53 и 8:
а) 70                б) 27              в) 61               г) 8
А2 Найдите разность чисел 64 и 37:
а) 59                б) 28              в) 82               г) 27
А3 Найдите произведение чисел 13 и 4:
а) 7                  б) 52              в) 34               г) 82
А4 Решите уравнение 8х = 32.
а)  14               б) 4                 в) 30               г) 64
А5 Решите уравнение  97 - х = 1.
а) 96                б) 91              в) 0                 г) 18
А6 Вычислите: (4+5) * 5 -2
а) 27                 б) 0                 в) 42               г) 43
А7 Сколько копеек в 35 рублях?
а) 350 коп.                  б) 3500 коп.                в) 35000 коп.              г)3000 коп.
А8 Тетрадь стоит 29 р. 60 к., а дневник на 80 к. дороже. Сколько стоит дневник?
а) 39 р. 80 к.               б) 31 р. 40 к.             в) 30 р. 20 к.              г) 30 р. 40 к.
А9 Найдите периметр квадрата со стороной 7 дм.
а) 29 дм                         б) 43 дм                    в) 18 дм                      г) 28 дм
А10 Найти площадь прямоугольника со сторонами 5 дм и 6 дм.
а)  30 дм2                       б) 21 дм2                    в) 26 дм2                   г) 34 дм2
А11 Скорость автомобиля 80 км/ч. Какое расстояние он проезжает за один час?
а) 46  км/ч                  б) 120  км/ч               в) 80  км/ч                 г) 160  км/ч
А12 Как изменится произведение двух чисел, если один из множителей уменьшится в два раза?
а) Уменьшится  на 2 б) Увеличится на 2   в) Уменьшится в два раза г) Увеличится в два раза
Уровень В
В1 Вычислите и запишите решение 19865:29
В2 Запишите решение задачи. В 13 коробках 169 карандашей. Сколько карандашей в 14 таких же коробках?
В3 При скорости 50 км/ч автомобилист затрачивает на дорогу в город 3 ч. С какой скоростью  должен ехать мотоциклист, чтобы затратить на тот же путь на 1 ч меньше?
Уровень С
С1 Вычислите и запишите решение примера 403*804-71370: 234
С2 Сколько трёхзначных чисел можно составить из цифр 1, 5, 6, если в записи цифры не будут повторяться?
Ответы к входной диагностической контрольной работе
№№/в А1 А2 А3 А4 А5 А6 А7 А8 А9 А10 А11 А12 В1 В2 В3 С1 С2
1 вар в б г а б г б г б в г г 658 504 72 74475 6
2 вар в г б б а г б г г а в в 685 182 75 323707 6

2 образец


1 вариант
1.Напишите цифрами число, в котором 15 единиц класса единиц,
520 единиц класса тысяч и четыре единицы класс миллионов.
1). 4520015   2). 4502150    3). 4521500        4). 45215
2.   При делении на 95 оказалось частное равно 225, а остаток 85.
Какое число делили?
1). 21375       2). 21460         3). 40500            4). 133300
3.Найдите утроенное частное 480:80   
1). 12          2). 6                    3). 18         4). 9
4.   Какое действие выполняется последним при нахождении
значения выражения   6728
×6-100000:200+1800
1).сложение  2).вычитание  З).умножение  4).деление
5.   Решите уравнение    х -20 =100
1). 120           2). 80      3). 5     4). 2000
6. Выразите 3т 2ц 17кг в килограммах.
             1) 302017кг        2) 32017кг          3) 30217кг        4) 3217кг
7.Вини -Пух вышел из дома в 8ч45мин и в 9ч13мин пришел к
кролику. Сколько минут он затратил на дорогу к другу?
Ответ:____________________
8.Найдите значение выражения: 5370+(170×35-50×70) :35
Ответ:___________________
9.Длина прямоугольника 21см, а ширина в 2 раза больше длины. Найдите периметр прямоугольника.
Ответ:______________________
10.Расстояние между городами А и В 360км. Из А в В выехал автобус со скоростью 50км/ч. Через 3ч навстречу ему из В в А выехал мотоциклист со скоростью 55 км/ч. Через сколько часов после выезда автобуса они встретились?

2 вариант
1 .Запишите цифрами число три миллиона двести одна тысяча пять.
          
1). 3200105     2). 3021005          3). 3201005                   4). 32015
2.Найдите неполное частное от деления 105408 на 421.
1). 408        2). 25        3). 158       4). 250
3.   Найдите сумму частных 90:15 и 60:15
1).6             2).10          3).4        4).24
4.   Какое действие выполняется последним при нахождении
значения выражения 3000
×600+2700-8400:6
1).сложение   2).вычитание    3).умножение     4).деление
5.Решите уравнение         х+80=400
1).480          2).320        3).5      4).32000
6. Выразите 5т 3ц 29кг в килограммах.
1) 53290кг       2) 5329кг         3) 50329кг        4) 503029кг
7.Река Обь имеет длину 4016км200м, а река Енисей на 209км500м короче Оби. Какова длина реки Енисей?
Ответ:___________________
8.Выполните действия (280×38+140×24)-4000
Ответ:____________________
9.   Длина прямоугольника 65см, а ширина в 5 раз меньше. Найдите
площадь прямоугольника.
Ответ:____________________
10. Из города А в В выехал автобус со скоростью 55км/ч. Через 3ч
навстречу ему из В в А выехал мотоциклист со скоростью 40км/ч.
Ещё через два часа они встретились. Чему равно расстояние между
городами А и В?
 






Немає коментарів:

Дописати коментар